Novi Sad
03.02.2015.
18:13 > 18:32
Ugao Radničke i Stražilovske ulice baksuzan je za autobuse gradskog prevoza, jer se na istom mestu sudaraju dan za danom. U ponedeljak se jedan solo autobus sudario sa jugom, a danas zglobni autobus sa automobilom strane proizvodnje.
  • Toma

    04.02.2015 10:34
    znam ja
    doneti zakon po kojem je vozačima GSP zabranjeno da se slupaju na toj raskrsnici,
    postaviti po 8 ležećih policajaca pred raskrsnicom na svakom prilazu, staviti semafor i dijagonalno jedan protivtenkovski rov.
  • Osoba M

    04.02.2015 09:46
    Raskrsnica je sasvim pregledna (ako ne uletitite 80 na sat), semafor je nepotreban, ponekad se mora malo sacekati da bi se presekla Strazilovska, ali Boze moj... Na obe slike se vrlo jasno vidi da vozaci nisu postovali prvenstvo prolaza i sudarili su se sa autobusom.
    Takodje, kada bi vozaci koji idu Strazilovskom pustali prednost pesacima na pesackom, ovi iz Radnicke bi tada mogli da se ukljuce na Strazilovsku ili nastave Radnickom.
    Umesto tog semafora, bolje bi bilo da se sanira 4-5 kratera koji se moraju zaobilaziti u sirokom luku, mada ovako kako sada stvari stoje, ogranicavaju brzinu automobila kroz S. - mozda su tu namerno?
  • 04.02.2015 09:43
    E najbolji ste vi koji bi da zatvorite centar grada za saobraćaj, kao po ugledu na veće gradove.
    Ti veći gradove u svetu imaju isplaniranu alternativnu rutu koja može da prihvati saobraćaj koji je nekada išao kroz centar. Mi ovde nemamo.
    Ovde bi keo jedna alternativna ruta bila bul. Cara Lazara, pa on je već sada zatrpan autima, e sad zamislite kako bi to bilo kada bi deo sabraćaja iz Mihajla Pupuina preusmerili tuda? Gužva ne viđena.
    Problem gužve je što nove zgrade koje su se izgradile su onemogućile širenje Stražilovske, koja plače za proširenjem. Na kraju ako je i prošire, biće kao u Jovana Subotića, trotoar širine pola metra, pa kada naiđe autobus moraš da zalegneš kako te retrovizor ne bi udario u glavu.

    Semafor nije rešenje, jer naši semafori su katastrofa naštimani, zeleni talas ne postoji!
    Sećam se kada sam bio u Beogradu, pa bul. K. Aleksandra, kako smo krenuli od skupštine, pa do kraja je bio zeleni talas i nije bilo stajanja. Ovde u NS čak ni na bul . Oslobođenja to nije moguće.
    Takođe je isto tako u Sarajevu, jedne prilike sam išao celom dužinom, zeleni talas, nigde stajanja.
  • pola viagre

    04.02.2015 09:41
    Mogli bi da uglave jedan malecki,malecki kružni tokić sa par ležećih policajaca i nekoliko šikana ;-)
  • Lele

    04.02.2015 08:14
    Semafor..
    I zamisli , molim te ,neko je otkrio da postoji razlika izmedju livade i centra grada pa mu smeta sto mora da stane na semaforu.
  • Lele

    04.02.2015 08:08
    Semafor
    Pametnjakovic ili ne , na toj raskrsnici je postojao semafor koji je u famoznom , novokomponovanom , urbanistickom razvoju doticne ulice zaboravljen. Zabraniti ulazak vozila u uzi centar grada ili im makar debelo naplatiti. Muka mi je od pametnih gotovana koji bi kolima u muzej da mogu.
  • Pametan

    04.02.2015 07:57
    @ Lexv
    treba staviti semafor
  • dule

    04.02.2015 07:22
    Zabraniti skretanje ulevo iz Radničke u Stražilovsku. Ali zbog konfiguracije ostalih ulica onda se mora dozvoliti skretanje iz Stražilovske desno kad se ide prema spensu, pored suda, i problem rešen.
  • Obrad

    04.02.2015 06:59
    Crtani film
    Voleo bih da vidim kako proširuju Stražilovsku sa još dve trake. Ako im uspe dobiće Nobelovu nagradu.
  • dj

    04.02.2015 06:06
    Odraz naše (ne)kulture je na trećoj slici gde se može videti parkiran sivi automobil na trotoaru.
  • ljosa

    03.02.2015 23:21
    Nisu krivi autobusi, kruvi su bahati vozaci gsp!!!
  • 03.02.2015 21:07
    Zatvoriti centar grada za saobracaj sem za stanare, vozila javnog prevoza i dostavna vozila u odredjenim terminima.
    Kod nas svaki bilmez mora da parkira tacno ispred stola u basti kafica u koji ide da pozira, upali popularna 4 zmigavca i bole ga patka.
    Tzv komercijalisti i kojekakvi ekspres kuriri imaju neko svoje vidjenje saobracaja, samo njima razumljivo.
    Krajnje desne trake na bulevarima su tek prica za sebe.
    Ljudi u voznji telefoniraju, jedu pljeskavice, namestaju badnjake i potkovice da im lepse stoje...
    Haos, nemar, nekultura, primitivizam gde god se okrenes.
  • slavkO

    03.02.2015 21:02
    slika govori
    koliko ja vidim ovaj gospodin je izleteo iz radničke ulice ispred busa,znak stop znači stani a ne kreni pa ko prodje prodje.svaki dan vozim po gradu auto,katastrofa je kako ljudi voze,voleo bih da uvedu zakonski da se na svakih 10 godina testiraju svi vozači,pa ko nezna neka ponovo polaže.mislim da bi to vise pomoglo nego ovaj novi zakon o saobracaju.
  • lepi Nidza

    03.02.2015 20:56
    ohoj
    A kakve veze ima jel jugo ili auto strana proizvodnje?
  • Pera Ložač

    03.02.2015 20:45
    Za LEXV-a
    Prošetaj malo tom raskrsnicom. Pa "majstori" su još u renoviranju prošle godine predvideli semafore i ugradili flexibilna creva koja možeš videti na sva četiri ugla.
    Semafor samo što nije postavljen :)
  • Brega

    03.02.2015 20:28
    Semaforisanje
    Pretpostavljam da će se naći neki veoma pametan stručnjak iz nadležnih službi koji će reći da tu raskrsnicu treba semaforisati. Čini mi se da je njihovo jedino rešenje svih problema, postaviti semafor i onda ćemo da uživamo. A barem da i to urade kako treba, nego postoji veliki broj slučajeva kada signali uopšte nisu vremenski usklađeni, i taman kada na jednom semaforu bude zeleno svetlo, na sledećem vas čeka crveno. Stani-kreni i tako u beskraj!
  • Nikola

    03.02.2015 20:27
    Za sada zabraniti leva i desna skretanja, a u budućnosti u Stražilovskoj ostaviti samo pešački i biciklistički saobraćaj i gradski prevoz (jednog dana tramvaj, nadam se). Na mestu ukinutih parking mesta izgraditi biciklističku stazu.

    Zabrana saobraćaja za ostala motorna vozila ima veliko opravdanje zbog veoma živog pešačkog saobraća i pet linija gradskog prevoza, koje bi ovako privukle određen broj ljudi koji koriste automobile, smanjile gužve i poboljšalje kvalitet života u gradu.

    Većina gradova (naročito u Evropi) destimuliše korišćenje automobila u užem gradskom jezgru jer javni prevoz i bicikli mnogo efikasije prevoze veliki broj ljudi. Ako želimo da postanemo human grad, moramo smanjiti broj automobila na ulicama i broj parking mesta, koja bukvalno proždiru dragocen gradski prostor, na kome bi trebalo da bude više zelenila, pešačkih i biciklističkih staza, klupa, urbanog mobilijara, itd.
  • 03.02.2015 19:47
    Problem vozača iz Radničke je taj što kroz Stražilovsku vozila skoro stalno prolaze, pa je problem za ubaciti se.
    Semafor nije rešenje.
    Rešenje je proširivanje Stražilovske, da bude 2+2 trake, ali kako proširit kada je neko dozvolio da se prave nove zgrade sa desne strane gledano ka centru.
    Te nove zgrade su trebale biti dalje od ulice za bar još 10-15 metara, i onda proširiti stražilovsku da se dobije komotna ulica sa po 2 trake u svakom smeru, komotan trotoar jer ima mnogo pešaka, a ostalo bi prostora i za parking koji je tu takođe neophodan.
    Ali naši investitori ne razmišljaju o tome, a niti ko u ZIG-u, samo je bitno da niču nove zgrade, a za vozila u buduće da razgrćemo ostala vozila ili da kopamo tunele...
  • Lexv

    03.02.2015 19:02
    Sad samo cekam nekog pametnog da ostavi komentar kako
    "treba staviti semafor".
  • mislite

    03.02.2015 18:34
    prosirena
    za jednu biciklističku traku? naravno da je gužva i nepregledno, kada ste skrcali sa obe strane parkirališta za automoblie, pod uglom od 90stepeni, koji kada se isparkirava prave gužvu, doprinose nepreglednosti. Zar nije bilo lakše bogate investitore naterati da grade podzemne parkinge, a da ostali prostor na ulici se dodeli pešacima i biciklistima - pa da vidite kakva je preglednost. Inače, prema planovima kroz Stražilovsku treba biciklistička staza da prođe. Pa ljudi moji - da li shvatate da je grad ograničen prostor i da ne može da se sve podredi automobilima...ljudi, pa mi smo u Evropi, nismo u Bangladešu...da li će ostati bilo kakvog prostora u ovom gradu ili ćemo samo moći da odemo samo i samo automobilom od tačke A do tačke B, i ništa drugo. Samo kuća - posao. Na poslu izivljavanje nad radnicima, u kući serviranje pomija sa TVa - Pinka, Prve, itd...a prostor na kojem ljudi mogu da se sretnu, pričaju, da smišljaju kako da izađu iz ove bede, sve je manje i manje....a sa druge strane se natura priča "automobili, 21. vek"...e naivci smo baš baš
  • 03.02.2015 18:30
    svaki dan idem 4. na posao i vidim sta se dogadja. Tacno kao tim slikama. Neuki ili bahati vozaci izlecu iz Radnicke ulice (sa obe strane). Vozaci GSP-a tu sporo voze i zbog raskrsnice i zbog pesaka.

    Ideja prosirivanja Strazilovske ulice???? Da stvarno treba ukinuti trotoare ili porusiti citave kvartove ....

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna